فروش قطعات الکترونیکی انواع بردهای مربوط به ال سی دی و انواع ال ای دی شامل انواع برد مین با قیمت مناسب ، انواع پنل تلویزیون ، پنل ال ای دی ، پنل ال سی دی ، مین برد ال جی ، مین برد سونی ، قطعات پلاسما ، انواع بکلایت و فروش ال ای دی بار در این مرکز انجام میشود.

اگر به دنبال خرید قطعات تلویزیون در جمهوری هستید، به اطلاع شما عزیزان میرسانیم، این مرکز نمایندگی مجاز تعمیرات و فروش قطعات تلویزیون سامسونگ، سونی، ال جی، ایکس ویژن، صنام، اسنوا و فیلیپس در تهران میباشد. فقط کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۲۳۰۲۰۲۱۶۶۵۹۲۳۰۴ تماس بگیرید و یا پیام خود را در سایت قرار دهید. تمامی پیامها در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

فروش قطعات الکترونیکی انواع بردهای:

پاور Power – مین برد Main Board – تیکان Ticon – بک لایت Backlight – اینورتر Inverter – بالاستر Balaster – لاجیک Logic – وای مین Y Main – ایکس مین X Main – بافر Buffer

فروش قطعات الکترونیکی

مین برد چیست؟

یکی از شایع ترین ایراد در تلویزیون ال ای دی خرابی مین برد بوده که در نتیجه خرابی این برد ، دستگاه به صورت ناقص روشن شده یا تصویر دچار مشکل میشود.

خرابی تصویر در ایراد مین برد ممکن است با نگاتیو شدن تصویر یا پر رنگ شدن و یا سیاه و سفید بودن تصویر همراه باشد . در بسیاری از موارد مشاهده گردیده به علت نوسانات ورودی در مین برد از قبیل اتصالی در کابل ورودی av و یا کابل hdmi و فیش انتن ، مین برد دچار مشکل شده و در بعضی اوقات قابل تعمیر بوده و در برخی دستگاه ها به علت گرانی و نبود قطعات مجبور به تعویض مین برد خواهیم بود.

اساسا کار یک برد مین تبدیل و دریافت و انتقال اطلاعات به قسمتهای دیگر و در بعضی مدلها ساختن ولتاژهای مصرفی دستگاه مانند تیکان و بقیه قسمتها و همینطور کانکت شدن دستگاه با دیگر ورودی ها میباشد.

آیا میدانید بندینگ ماشین چیست؟ با خواندن این مقاله با آن و طرز کار دستگاه آشنا خواهید شد.

فروش انواع برد و قطعات تلویزیون

این مرکز فروشگاه قطعات الکترونیک و برد و پنل تلویزیون در تهران جهت تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی میباشد. لذا جهت تعمیر پنل تلویزیون با تلفنهای درج شده در سایت تماس بگیرید. جهت سهولت در کار شما عزیزان اقدام به تعمیر تلویزیون در منزل نموده ایم. برای این منظور با ما تماس بگیرید و از روش کار مطلع شوید. در این نمایندگی فروش برد تلویزیون نیز صورت میپذیرد.
برد پاور چیست ؟

برد پاور یکی دیگر از بردهای داخل دستگاه بوده که همانطور که از نامش پیداست ، عهده دار تغذیه دیگر قسمتها بوده و خرابی بردهای پاور اکثرا به علت نوسانات ناشی از کم و زیاد شدن ورودی در شبکه برق رسانی و یا فاسد شدن قطعات به علت کار بیش از حد میباشد. که در این مواقع اکثرا برد پاور قابل تعمیر بوده و احتیاجی به تعویض نداشته مگر در شرایط خاص، عمده قطعات در پاورهای از قطعات smd تشکیل گشته و با تعویض این قطعات ایراد برد مرتفع میگردد.

در بعضی مواقع اسیب در برد پاور به حدی جدی بوده که نوسانات شدید باعث خرابی دیگر بردها خواهد شد . چون اتصالات از برد پاور ساپلای توسط کانکتورها به مین و تیکان و همینطور بکلایت کاره انتقال ولتاژ را انجام داده و این امر باعث میشود پس از یک نوسان شدید بقیه بردهای مربوطه هم از این اسیب بی نصیب نمانند.

برد تیکان چیست؟

برد تیکان یک مبدل و راه انداز پنل بوده که در اکثر مدلها عهده دار تبدیل اطلاعات و انتقال ولتاژ مصرفی به صفحه پنل بوده و در خرابی این برد اکثرا دستگاه فاقد تصویر بوده و یا تصویر به همراه خطوط اضافه نمایش داده شده و در بعضی موارد تصویر به صورت یکدست سفید در امده و به اصطلاح به ان راستر میگویند.خرابی بردهای تیکان اکثرا به علت نبود قطعات منجر به تعویض میگردد.

برد اینورتر چیست ؟

در پشت صفحه اصلی نمایش در ال سی دی و ال ای دی برای نمایش صحیح تصویر، باید نوری یکدست طراحی گردد تا بیننده بتواند تصاویر را به صورت شفاف تری مشاهده کند. که این نور در ال سی دی توسط چندین مهتابی و در ال ای دی توسط تعدادی ال ای دی تامین میگردد. برای اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون ال جی LG با ما تماس بگیرید.

برای راه اندازی مهتابی ها و همینطور ال ای دی های پشت پنل از بردی به نام اینورتر و یا بالانسر استفاده میگردد. مهتابی ها و ال ای دی ها توسط فرمانهایی که برد بالانسر جهت راه اندازی و ادامه کار به ان صادر میکند انجام وظیفه خواهند کرد .

در خرابی بکلایت در مدلهای ال جی LG این ال ای دی ها باعث میشود تا نور پشت زمینه یکدست نباشد و یا بلافاصله بعد از روشن شدن دستگاه دوباره خاموش شود؛ یا تصویر قطع شده و فقط دستگاه صدا را پخش کند. خرابی بکلایت سامسونگ SAMSUNG و بکلایت سونی SONY و دیگر دستگاه ها کمی متفاوت است.

هنگام تعمیر ال ای دی سونی SONY ، این خرابی ها با چشمک زدن چراغ استند بای همراه است که تعداد چشمک زدن این چراغ تا حدی ناحیه معیوب را نشان خواهد داد.

بک لایت چیست؟

تمام تلویزیون های ال ای دی LED در واقع همان تلویزیون های ال سی دی LCD به شمار میروند که از ال ای دی ها برای نور پردازی در پس زمینه ( Baklight) ان ها استفاده میشود. این امر ایجاد نوری در پس زمینه LCD ها را میدهد که امکان تشکیل تصویر را میدهد.

فروش قطعات الکترونیکی تلویزیون ال سی دی و ال ای دی تعمیر در منزلچندین روش برای تنظیم بک لایت وجود دارد و این روش ها تاثیر قابل توجهی بر کیفیت تصویر میگذارد. امروزه اکثر صفحه نمایش ها ی موجود در بازار از متد نوردهی در حاشیه ( لبه روشنایی ) استفاده میکنند . در این روش نور پردازی از دو سمت صفحه نمایش توسط نوار های LED میشود.

روش های دیگری هم وجود دارد که LED در پشت تلویزیون قرار می گیرد . در این روش به علت حجیم شدن صفحه نمایش و همچنین زخیم شدن تلویزیون کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

در روشی دیگر نوردهی توسط LED از دو سمت تلویزیون ایجاد میشود که باعث نور پردازی در تمام صفحه میشود . از مشکلات این روش میتوان به نور های مزاحم در گوشه تصویر اشاره نمود. به علت نزدیک بودن LED به صفحه LCD در برخی نقاط کناری صفحه نمایش نور های حلالی شکل ایجاد می شود.

جهت دریافت قیمت پنل ال ای دی ، قیمت پنل ال سی دی و همچنین قیمت انواع بکلایت با دفتر مرکزی تماس بگیرید. فروش قطعات الکترونیکی در این مرکز انجام میشود. همچنین شما عزیزان میتوانید برای تعمیر تلویزیون خود با این نمایندگی تماس بگیرید و از هزینه تعمیر تلویزیون خود اطلاع کسب نمایید.

فروش انواع لامپ های فلورسنت LCD- LED

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد کد 526022

لامپ های ویدئو پروژکتور

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد کد 526022

خرید و فروش انواع پانل

LCD LED OLED 3D 4K

فروش قطعات الکترونیکی

فروش انواع لامپهای پروژکشن و ال سی دی پروزکشن

XL2400 XL5100 XL5300

LG Samsung SONY Panasonic

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد کد 526022

9 دیدگاه

  1. ابوالفضل حسنی گفت:

    عرض ادب و احترام
    برد تلویزیون الجی نیاز دارم
    مدل : ۴۹uf69000gl

    • پاسارگاد تی وی گفت:

      سلام
      لطفا از قطعه مورد نیاز عکس بفرستین تو واتساپ یا تلگرام
      ما برای شما از بردی که نیاز دارین عکس می‌فرستیم مطابقت بدین براتون ارسال میشه

  2. محسن خواجوند گفت:

    سلام قیمت پنل تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینچ مدل ۵۸۵۰ سامسونگ چند است؟

  3. حسین گفت:

    سلام.. من قصد دارم تعمیرات ال ای دی راه بندازم ولی جایی هستم که دسترسی به قطعات ندارم کجای شیراز میتونیم قطعه های مورد نیاز مثل بک لایت و برد پاور رو تهیه کنم؟ البته دویست کیلومتر از شیراز فاصله دارم

  4. Kazem گفت:

    سلام شما ماژول وایرلس سینما خانگی ال جی مدل txدارین

  5. موسوی گفت:

    سلام اطلاعات مفیدی بود. لطفا موارد آموزشی بیشتر قرار دهید.

    • پاسارگاد تی وی گفت:

      سلام متشکرم. تعمیر تلویزیون و سیستم های صوتی خانگی امری تخصصی هست اما تا جایی که ممکن باشه آموزش قرار میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *