فلت کیبل ها از انواع رابط ها در ال سی دی و ال ای دی ها هستند که وظیفه رساندن اطلاعات تصویر به صفحه نمایش یا پنل را به عهده دارند. این فلتها بر اثر کار کرد زیاد و حرارت ناشی از کار یا آبخوردگی پنل، دچار خرابی یا سوختگی میشوند و در نهایت تصویر در دستگاه دچار ضعف یا مشکل خواهد شد. که میتوان با تعویض فلت تلویزیون با دستگاه بندینگ ماشین رفع عیب نمود.

نمایندگی مجاز مرکزی پاسارگاد مفتخر است به اطلاع برساند تمامی عیوب مربوط به پنل از قبیل تعویض فلت تلویزیون، خرابی فلت، آبخوردگی پنل، ایجاد نوار یا خطوط اضافه روی تصویر، سیاه شدن قسمتی از تصویر، کندی و جاماندن تصویر و خطوط دفتری و موازی روی تصویر را با پیشرفته ترین دستگاه بندینگ ماشین و لیزر ماشین رفع کرده و بابت انجام کار، گارانتی کتبی در اختیار مشترکین قرارخواهد داد.

در مورد تعمیر پنل تلویزیون چه میدانید؟

تعویض فلت تلویزیون تعمیر انواع پنل با دستگاه لیزر ماشین تعمیر تخصصی انواع سیستم های صوتی خانگی

در اولین فرصت با متخصصین و مشاورین مجرب و کارآزموده شرکت جهت تعمیر تلویزیون و تعمیر ال ای دی و ال سی دی و تعویض فلت تلویزیون در منزل تماس حاصل فرمایید تا با بهره گیری از متد جدید و دراسرع وقت و باخیالی آسوده صاحب دستگاهی سالم شوید.

۰۲۱۴۴۲۵۶۰۲۱
۰۲۱۴۴۲۵۶۰۲۲

با کسب اشتراک از نمایندگی مجاز شعبه مرکزی میتوانید در سریعترین زمان جهت تعمیر تلویزیون و سیستمهای صوتی و انواع رادیو ضبط و فلش پلیراقدام فرمایید. لازم به ذکر است خدمات این نمایندگی به شرح زیر میباشد:

تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر ال ای دی سونی، تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر ال ای دی ال جی، تعمیر ال ای دی سامسونگ، تعمیر ال ای دی پاناسونیک و تعمیر پلاسما

بیشتر بدانید: آیا تعمیر تلویزیون آبخورده ممکن است؟

تعمیر و تعویض فلت تلویزیون

شما عزیزان میتوانید برای کسب شماره اشتراک با نزدیکترین شعبه به منزل یا محل کار خود تماس گرفته و از تخفیف در تعمیر تلویزیون به میزان ۳۰ درصد در انجام کارهای محوله به شرکت بهره مند شوید.

در ادامه بخوانید: عیوبی که منجر به تعمیر ال ای دی میشود!

ضمنا جهت ارتقائ کیفی انجام تعویض فلت تلویزیون و تعمیرات تلویزیون های شرکت به صورت تعمیر در منزل بوده مگر در شرایطی که به علت حساسیت کار و یا موجود نبودن قطعات در زمان تعمیر که در این صورت دستگاه توسط تکنسین و کادر ترابری به صورت کاملا رایگان به شرکت ارجاع شده و به صورت رایگان پس از تعمیر تحویل مشترک خواهد گردید.