چرا نمایندگی تعمیر تلویزیون پاسارگاد؟

نمایندگی تعمیر تلویزیون پاسارگاد با اتکاء بر پرسنل متخصص خود و استفاده از دستگاه های پیشرفته در تعمیر تلویزیون ، با بيش از بيست سال سابقه با هدف ارائه سرويس و خدمات تعمیر تلویزیون در تهران آماده اراده خدمات میباشد. در این نمایندگی مجاز انواع تعمیر ال ای دی با گارانتی و ضمانت صورت میپذیرد. لذا جهت تعمیر تلویزیون در منزل با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. متخصصین ما در اولین فرصت جهت تعمیر تلویزیون شما عزیزان پاسخگو میباشند.

در صورت اولین تماس بعد از ارائه خدمات تعمیر تلویزیون از مسئول شیفت شماره اشتراک خود را دريافت كنید تا بتوانيد در صورت لزوم از خدمات شركت برای دومین بار ( ٥٠٪؜ تخفیف در اجرت) استفاده نمایید .

تعمیر تلویزیون در منزل در نمایندگی مجاز مرکزی با گارانتی کتبی ارائه شده و سعی شده تا حدالامکان انواع عیوب در منزل تعمیر گردد و اکثرا خدماتی که نیاز به ابزار خاص دارند را جهت تعمیر به دفاتر ارجاع دهند و اگر دستگاهی نیاز به انجام انواع سرویس‌های دوره ای داشته باشد زیر نظر متخصص دستگاه و در منازل و یامحل استفاده دستگاه خدمات ارائه میگردد.

در طراحی و ساخت اکثر سیستم‌های صوتی و تصویری مواردی مشاهده می‌گردد که به عنوان عیوب و نقاط ضعف دستگاه به شمار رفته و طراحان و تعمیرکاران همواره در پی رفع این عیوب در مدلهای بعدی بوده و با تلاش تا حدی به این مهم دست یافته اند.
تعمیر تلویزیون ال ای دی ال سی دی تعمیر تلویزیون در منزل قیمت مناسب

هر دستگاه نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشته و طراحان سعی دارند بر روی مدلهای جدید آپشن ها و کارایی های تازه ای را به بازار عرضه دارند بدیهی است به تعداد ساخت دستگاه های جدید خدمات جدید هم مورد نیاز خواهد بود.

نمایندگی مجاز مرکزی در این زمینه یکی از پیشتازان تعمیر تلویزیون در منزل بوده و همواره سعی و کوشش نموده تا بتواند خدمات خود را در زمینه تعمیر تلویزیون در منزل را به مشترک ارائه دهد.

تعمیر تلویزیون در منزل باید توسط افراد خبره انجام شود و نیاز به تجربه فراوان و قطعات کامل یکدستگاه دارد.

یک تعمیرکار باید بتواند با تکیه به توان و تجربه خود در زمانی کوتاه به ایراد دستگاه پی برده و تشخیص صحیح ایراد را دانسته و در همان زمان با تعویض قطعات معیوب بتواند ایراد دستگاه را برطرف نماید.

تعمیر تلویزیون در منزل در نمایندگی مجاز مرکزی با گارانتی کتبی ارائه شده و سعی شده تا حدالامکان انواع عیوب در منزل تعمیر گردد و اکثرا خدماتی که نیاز به ابزار خاص دارند را جهت تعمیر به دفاتر ارجاع دهند و اگر دستگاهی نیاز به انجام انواع سرویس‌های دوره ای داشته باشد زیر نظر متخصص دستگاه و در منازل و یامحل استفاده دستگاه خدمات ارائه میگرد.

امروزه در بسیاری از شهرهای ایران، تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار به خصوص در تهران توسط متخصصین و نمایندگان مجاز انجام میگیرد. شما عزیزان میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید تا از نحوه کار مطلع شوید.

تعمیرات تلویزیون در محل – تعمیر و سرویس تلویزیون های ال جی LG، سامسونگ Samsung، سونی Sony، پاناسونیک Panaconic، شارپ Sharp، فیلیپس Philipc، ایکس ویژن Xvision و انواع برندهای دیگر.

شماره تلفن و تماس تعمیرگاه مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد

تلفن : ۴۴۲۵۶۰۲۱ – ۴۴۲۵۶۰۲۲

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد

کد ۵۲۶۰۲۲

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل تهران ال جی سامسونگ سونی اسمارت تی وی با قیمت مناسب هزینه

ما در نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون، انواع ال سی دی LCD و ال ای دی LED و پلاسما PLASMA با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: آیا تعمیر تلویزیون آبخورده ممکن است؟

در سیستمهای تصویری خانگی و صنعتی امروزی تصویر و اطلاعات تصویری توسط کانکتور های ارتباطی به نام فلت کیبل یا cof از طریق main board به بردهای آدرس که در انتهای صفحه نمایش طراحی شده اند ارسال شده تا اطلاعات به صورت تصاویر بر روی پنل قابل مشاهده گردد.

فلتها بر اثر کار تولید گرما میکنند و این گرما باعث جدا شدن از روی پنل گشته و منجر به خرابی پنل خواهند شد . در برخی موارد در اثر آبخوردگی پنل ، شکستگی پنل و موارد دیگر و خرابی فلت کیبل مجبور به تعویض فلت کیبل میشویم که اینکار توسط دستگاه بندینگ ماشین انجام شده و تمامی مراحل کار به صورت اتوماتیک انجام میشود . تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر پنل آبخورده، تعمیر پنل با لیزر ماشین و تعمیر پنل با باندینگ ماشین یکی از تخصصی ترین کار مهندسین شرکت تی وی پاسارگارد میباشد.

در مواردی که رفع عیوب پنل با دستگاه بندینگ صورت نگیرد با دستگاه دیگری به نام لیزر ماشین قادر خواهیم بود تا رفع عیوب پنل از قبیل رفع خطوط اضافی ، کرکره شدن تصاویر ، سیاه شدن بخشی از تصاویر ، نگاتیو شدن تصاویر و کند شدن پاسخگویی سرعت پخش تصاویر را به صورت تضمینی به انجام برسانیم.

تعمیر تلویزیون در منزل چگونه است؟

از بزرگترین مشکلات تلویزیون ها خرابی در پنل است. یا مشکل مربوط به سوختگی پیکسل ها است و یا  اختلال در تصاویر و بهم ریختگی کلی اما بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم است. در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل نخواهد بود که این امر با تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار هم امکان پذیر است.

از دیگر خدمات شرکت پاسارگارد تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *